Let's Play

Witamy w portalu TheGameSiarze

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2011-05-30 13:21:15

CRK

Game'siarz

Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 9
Punktów :   

Heroes I, II, III, IV, V, VI

Heroes I:
?????? - Działania Nieznane
Odrazu Wpisujemy:

101495 - odsłonisz całą mapę
101111 - czar haste dla twojej armii
101496 - Złoto
844690 - Kryształy
844691 - Ruda
899101 - Diamenty
991001 - ?????


Heroes II:
Odrazu Wpisujemy:


911 - wygranie scenariusza
1313 - przegranie scenariusza
8675309 - odkrywa mapę
32167 - każdy bohater, otrzymuje 5 Czarnych smoków



Heroes III:
Wpisujemy to "Tab" i Poprzedzamy Kod "nwc" (nie zawsze) W przypadku WoG "wog i kod"


RoE:
trojanrabbit - Wygrywamy.

sirrobin - Przegrywamy.

avertingoureyes - Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 5 archaniołami.

fleshwound - Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 10 czarnymi rycerzami.

antioch - Aktualnie wybrany bohater dostaje balistę, namiot medyka i wóz z amunicją. Nie działa podczas walki.

igotbetter - Aktualnie wybrany bohater awansuje na następny poziom.

castleanthrax - Aktualnie wybrany bohater uzyskuje maksymalne szczęście.

muchrejoicing - Aktualnie wybrany bohater uzyskuje maksymalne morale.

coconuts - Aktualnie wybrany bohater uzyskuje nieskończoną ilość punktów ruchu.

tim - Aktualnie wybrany bohater poznaje wszystkie czary i uzyskuje 999 punktów many.

shrubbery - Dostajemy po 100 sztuk każdego surowca i 100 000 sztuk złota.

onlyamodel - Dostajemy wszystkie budowle w mieście. Kod wpisujemy mając zaznaczone miasto.

alreadygotone - Odsłania układankę.

generaldirection - Odsłania mapę.

phisherprice - Zmienia kolory na jaśniejsze. (Dziwne to )

Armageddon's Blade:

padme - Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego bohatera wypełnia się 5 archaniołami.

darthmaul - Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 10 czarnymi rycerzami.

r2d2 - Aktualnie wybrany bohater dostaje balistę, namiot medyka i wóz z amunicją. Nie działa podczas walki.

quigon - Aktualnie wybrany bohater awansuje na następny poziom.

podracer - Aktualnie wybrany bohater uzyskuje nieskończoną ilość punktów ruchu.

watto - Dostajemy po 100 sztuk każdego surowca i 100 000 sztuk złota.

coruscant - Dostajemy wszystkie budowle w mieście. Kod wpisujemy mając zaznaczone miasto.

prophecy - Odsłania układankę.

revealourselves - Odsłania mapę świata.

SoD:




redpill - Wygrywamy.

bluepill - Przegrywamy.

trinity - Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 5 archaniołami.

agents - Każde wolne miejsce w armii aktualnie zaznaczonego herosa wypełnia się 10 czarnymi rycerzami.

lotsofguns - Aktualnie wybrany bohater dostaje balistę, namiot medyka i wóz z amunicją. Nie działa podczas walki.

neo - Aktualnie wybrany bohater awansuje na następny poziom.

followthewhiterabbit - Aktualnie wybrany bohater uzyskuje maksymalne szczęście.

morpheus - Aktualnie wybrany bohater uzyskuje maksymalne morale.

nebuchadnezzar - Aktualnie wybrany bohater uzyskuje nieskończoną ilość punktów ruchu.

thereisnospoon - Aktualnie wybrany bohater poznaje wszystkie czary i uzyskuje 999 punktów many.

theconstruct - Dostajemy po 100 sztuk każdego surowca i 100 000 sztuk złota.

zion - Dostajemy wszystkie budowle w mieście. Kod wpisujemy mając zaznaczone miasto.

oracle - Odsłania układankę.

whatisthematrix - Odsłania mapę świata.

ignoranceisbliss - Zasłania mapę świata.

phisherprice - Zmienia kolory na jaśniejsze.  (WTF? o.O)

WoG:
- wybudowanie w mieście wszystkich budynków WOGMINASTIRITH
- w każdym wolnym slocie bohatera pojawia się 5 Archaniołów WOGGALADRIEL
- bohater otrzymuje wszystkie machiny wojenne WOGOLIPHAUNT
- bohater otrzymuje jeden poziom w górę WOGGANDALFWHITE
- bohater ma nieograniczoną liczbę punktów ruchu WOGSHADOWFAX
- odsłania układankę WOGPALANTIR
- odsłania mapę przygody WOGEYEOFSAURON
- gracz otrzymuje 100,000 złota plus 100 sztuk każdego zasobu WOGISENGARD
- gracz posiada 999 punktów magii i wszystkie zaklęcia WOGSARUMAN
- bohater otrzymuje do 50 Rycerzy Śmierci WOGPATHOFTHEDEAD
- gracz automatycznie przegrywa scenariusz WOGDARKLORD
- gracz automatycznie wygrywa scenariusz WOGONERING
- gracz otrzymuje maksimum szczęścia WOGBILBO
- mapę porywają całuny ciemności WOGMORDOR
- bohater otrzymuje maksymalne morale WOGFELLOWSHIP
- zmienia kolory występujące w grze WOGSARUMANOFMANYCOLORS


Heroes IV:

Klikamy "TAB" i Wpisujmy kody

?WTF? - Kod niezrozumiały







nwcMorePizza - daje 200000 złota i po 300 innych surowców

nwcGoSolo - auto-gra  ?WTF?

nwcAres - wygranie bitwy

nwcAchilles - przegranie bitwy

nwcHephaestus - działa tak, jakby użyto opcji "Nowy scenariusz"

nwcEtTuBrute - daje artefakt aktywnej armii: Sztylet Rozpaczy Tynana

nwcExcalibur - robi zrzut ekranu mapy do pliku entire_map.bmp w katalogu z grą ?WTF?

nwcNibelungenlied - daje artefakt aktywnej armii: Większy Pierścień Negacji

nwcTristram - daje 5 Krzyżowców aktywnej armii

nwcLancelot - daje 5 Czempionów aktywnej armii

nwcRyslaw - daje 5 Aniołów aktywnej armii

nwcSevenLittleGuys - daje 5 Krasnoludów aktywnej armii

nwcMerlin - daje 5 Magów aktywnej armii

nwcCronus - daje 5 Tytanów aktywnej armii

nwcGrah - daje 5 Wampirów aktywnej armii

nwcHades - daje 5 Diabłów aktywnej armii

nwcUnderTheBridge - daje 5 Trolli aktywnej armii

nwcKingMinos - daje 5 Minotaurów aktywnej armii

nwcXanthus - daje 5 Zmór aktywnej armii

nwcFafnir - daje 5 Czarnych Smoków aktywnej armii

nwcDoYouSmellBrownies - daje 5 Rusałek aktywnej armii

nwcFenrir - daje 5 Wilków aktywnej armii

nwcFixMyShoes - daje 5 Elfów aktywnej armii

nwcTheLast - daje 5 Jednorożców aktywnej armii

nwcRa - daje 5 Feniksów aktywnej armii

nwcValkyries - daje 5 Ogrzych Magów aktywnej armii

nwcGrendel - daje 5 Behemotów aktywnej armii

nwcPoseidon - daje 5 Potworów Morskich aktywnej armii

nwcPrometheus - odkrywa całą mapę i "rozwiewa" mgły wojny (drugi raz aby wylączyć)

nwcAthena - daje aktywnemu bohaterowi umiejętność (po wpisaniu kodu będziemy mogli ją wybrać z rozwijanego menu)

nwcThoth - aktywny bohater awansuje na nowy poziom

nwcIsis - daje aktywnemu bohaterowi wszystkie czary (bohater musi mieć odpowiednie umiejętności)

nwcRagnarok - przegranie scenariusza

nwc150MilesLimit - daje aktywnej armii 10000 punktów ruchu na mapie przygody

nwcValhalla - wygranie scenariusza

nwcSphinx - odsłania puzzle

nwcMorris - wpisz na polu walki, gdy aktywny jest Twój bohater i sam zobacz

nwcCityOfTroy - buduje wszystkie budynki w mieście, na ekranie którego wpiszesz ten kod

nwcOldMan - wpisz na polu walki, gdy aktywny jest Twój bohater i sam zobacz (P.S Sam Odkryłem)

Heroes V:
Tu Jest Ciężko


Pamiętaj o zrobieniu kopi zapasowej pliku przed modyfikacją.

Aby użyć kodów w grze, najpierw musisz aktywować konsolę.
Aby to zrobić znajdź i otwórz w Notatniku plik:
autoexec.cfg
Zlokalizujesz go w katalogu gry, w podkatalogu profiles.
Dodaj do pliku autoexec.cfg jako ostatnią linię:

setvar dev_console_password = schwinge-des-todes

Końcówka pliku powinna po modyfikacji wyglądać tak:


//==============================
// Startup
mainmenu
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes



Podczas gry naciśnij klawisz [~] aby przywołać konsolę. Wpisz w niej poniższe kody:

add_all_spells - zaznaczony bohater może używać wszystkich czarów

add_gold # - dostajesz ilość złota, za # podaj wartość (np. 10000

add_money # - dostajesz pieniądze, za # podaj wartość (np. 10000. Dodatkowo gdy wpiszesz ten kod, podana przez Ciebie wartość zostanie pomnożona o 1000 sztabek złota

clear_money - zabiera Ci wszystkie złoża złota i pieniądze

set_hero_luck_morale X Y - ustawia szczęście X i morale Y dla zaznaczonego bohatera. Przykład: set_hero_luck_morale 5 3

add_exp # - dodaje punkty doświadczenia dla zaznaczonego bohatera, za # podaj wartość

show_player_money # - szpiegujesz przeciwnika ile ma pieniędzy, przykład: show_player_money 2, gdzie 2 to numer przeciwnika

show_hero_mp - pokazuje ilość ruchów zaznaczonego bohatera

@Win() - wygrałeś misję

@Loose() - przegrałeś misję



Ustawienie zręczności:

Wpisz w konsoli:
add_skill NAME
lub
add_skill ID

aby ustawić poziom umiejętności, aktywowanie, zdolności. Możesz je wpisać jako nazwa (NAME) albo jako identyfikator (ID).
Przykład: add_skill Sorcery lub add_skill 8, oba kody dadzą ten sam efekt.

Poniżej przedstawione zostały poszczególne nazwy (NAME) i odpowiadające im identyfikatory (ID), które można użyć w tym kodzie.


Umiejętności:

SKILL_LOGISTICS - 1
SKILL_WAR_MACHINES - 2
SKILL_LEARNING - 3
SKILL_LEADERSHIP - 4
SKILL_LUCK - 5
SKILL_OFFENCE - 6
SKILL_DEFENCE - 7
SKILL_SORCERY - 8
SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC - 9
SKILL_DARK_MAGIC - 10
SKILL_LIGHT_MAGIC - 11
SKILL_SUMMONING_MAGIC - 12
SKILL_TRAINING - 13
SKILL_GATING - 14
SKILL_NECROMANCY - 15
SKILL_AVENGER - 16
SKILL_ARTIFICIER - 17
SKILL_INVOCATION - 18



Aktywowanie:

PERK_PATHFINDING - 19
PERK_SCOUTING - 20
PERK_NAVIGATION - 21
PERK_FIRST_AID - 22
PERK_BALLISTA - 23
PERK_CATAPULT - 24
PERK_INTELLIGENCE - 25
PERK_SCHOLAR - 26
PERK_EAGLE_EYE - 27
PERK_RECRUITMENT - 28
PERK_ESTATES - 29
PERK_DIPLOMACY - 30
PERK_RESISTANCE - 31
PERK_LUCKY_STRIKE - 32
PERK_FORTUNATE_ADVENTURER - 33
PERK_TACTICS - 34
PERK_ARCHERY - 35
PERK_FRENZY - 36
PERK_PROTECTION - 37
PERK_EVASION - 38
PERK_TOUGHNESS - 39
PERK_MYSTICISM - 40
PERK_WISDOM - 41
PERK_ARCANE_TRAINING - 42
PERK_MASTER_OF_ICE - 43
PERK_MASTER_OF_FIRE - 44
PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS - 45
PERK_MASTER_OF_CURSES - 46
PERK_MASTER_OF_MIND - 47

PERK_MASTER_OF_SICKNESS - 48
PERK_MASTER_OF_BLESSING - 49
PERK_MASTER_OF_ABJURATION - 50
PERK_MASTER_OF_WRATH - 51
PERK_MASTER_OF_QUAKES - 52
PERK_MASTER_OF_CREATURES - 53
PERK_MASTER_OF_ANIMATION - 54
PERK_HOLY_CHARGE - 55
PERK_PRAYER - 56
PERK_EXPERT_TRAINER - 57
PERK_CONSUME_CORPSE - 58
PERK_DEMONIC_FIRE - 59
PERK_DEMONIC_STRIKE - 60
PERK_RAISE_ARCHERS - 61
PERK_NO_REST_FOR_THE_WICKED - 62
PERK_DEATH_SCREAM - 63
PERK_MULTISHOT - 64
PERK_SNIPE_DEAD - 65
PERK_IMBUE_ARROW - 66
PERK_MAGIC_BOND - 67
PERK_MELT_ARTIFACT - 68
PERK_MAGIC_MIRROR - 69
PERK_EMPOWERED_SPELLS - 70
PERK_DARK_RITUAL - 71
PERK_ELEMENTAL_VISION - 72



Zdolności:

KNIGHT_FEAT_ROAD_HOME - 73
KNIGHT_FEAT_TRIPLE_BALLISTA - 74
KNIGHT_FEAT_ENCOURAGE - 75
KNIGHT_FEAT_RETRIBUTION - 76
KNIGHT_FEAT_HOLD_GROUND - 77
KNIGHT_FEAT_GUARDIAN_ANGEL - 78
KNIGHT_FEAT_STUDENT_AWARD - 79
KNIGHT_FEAT_GRAIL_VISION - 80
KNIGHT_FEAT_CASTER_CERTIFICATE - 81
KNIGHT_FEAT_ANCIENT_SMITHY - 82
KNIGHT_FEAT_PARIAH - 83
KNIGHT_FEAT_ELEMENTAL_BALANCE - 84
KNIGHT_FEAT_ABSOLUTE_CHARGE - 85
DEMON_FEAT_QUICK_GATING - 86
DEMON_FEAT_MASTER_OF_SECRETS - 87
DEMON_FEAT_TRIPLE_CATAPULT - 88
DEMON_FEAT_GATING_MASTERY - 89
DEMON_FEAT_CRITICAL_GATING - 90
DEMON_FEAT_CRITICAL_STRIKE - 91
DEMON_FEAT_DEMONIC_RETALIATION - 92
DEMON_FEAT_EXPLODING_CORPSES - 93
DEMON_FEAT_DEMONIC_FLAME - 94
DEMON_FEAT_WEAKENING_STRIKE - 95
DEMON_FEAT_FIRE_PROTECTION - 96
DEMON_FEAT_FIRE_AFFINITY - 97
DEMON_FEAT_ABSOLUTE_GATING - 98
NECROMANCER_FEAT_DEATH_TREAD - 99
NECROMANCER_FEAT_LAST_AID - 100
NECROMANCER_FEAT_LORD_OF_UNDEAD - 101
NECROMANCER_FEAT_HERALD_OF_DEATH - 102
NECROMANCER_FEAT_DEAD_LUCK - 103
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_STEEL - 104
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_BONES - 105
NECROMANCER_FEAT_SPELLPROOF_BONES - 106
NECROMANCER_FEAT_DEADLY_COLD - 107
NECROMANCER_FEAT_SPIRIT_LINK - 108
NECROMANCER_FEAT_TWILIGHT - 109
NECROMANCER_FEAT_HAUNT_MINE - 110
NECROMANCER_FEAT_ABSOLUTE_FEAR - 111
RANGER_FEAT_DISGUISE_AND_RECKON - 112
RANGER_FEAT_IMBUE_BALLISTA - 113
RANGER_FEAT_CUNNING_OF_THE_WOODS - 114
RANGER_FEAT_FOREST_GUARD_EMBLEM - 115
RANGER_FEAT_ELVEN_LUCK - 116
RANGER_FEAT_FOREST_RAGE - 117
RANGER_FEAT_LAST_STAND - 118
RANGER_FEAT_INSIGHTS - 119
RANGER_FEAT_SUN_FIRE - 120
RANGER_FEAT_SOIL_BURN - 121
RANGER_FEAT_STORM_WIND - 122
RANGER_FEAT_FOG_VEIL - 123
RANGER_FEAT_ABSOLUTE_LUCK - 124
WIZARD_FEAT_MARCH_OF_THE_MACHINES - 125
WIZARD_FEAT_REMOTE_CONTROL - 126
WIZARD_FEAT_ACADEMY_AWARD - 127
WIZARD_FEAT_ARTIFICIAL_GLORY - 128
WIZARD_FEAT_SPOILS_OF_WAR - 129
WIZARD_FEAT_WILDFIRE - 130
WIZARD_FEAT_SEAL_OF_PROTECTION - 131
WIZARD_FEAT_COUNTERSPELL - 132
WIZARD_FEAT_MAGIC_CUSHION - 133
WIZARD_FEAT_SUPRESS_DARK - 134
WIZARD_FEAT_SUPRESS_LIGHT - 135
WIZARD_FEAT_UNSUMMON - 136
WIZARD_FEAT_ABSOLUTE_WIZARDY - 137
WARLOCK_FEAT_TELEPORT_ASSAULT - 138
WARLOCK_FEAT_SHAKE_GROUND - 139
WARLOCK_FEAT_DARK_REVELATION - 140
WARLOCK_FEAT_FAST_AND_FURIOUS - 141
WARLOCK_FEAT_LUCKY_SPELLS - 142
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_HASTE - 143
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_STONE - 144
WARLOCK_FEAT_CHAOTIC_SPELLS - 145
WARLOCK_FEAT_SECRETS_OF_DESTRUCTION - 146
WARLOCK_FEAT_PAYBACK - 147
WARLOCK_FEAT_ELITE_CASTERS - 148
WARLOCK_FEAT_ELEMENTAL_OVERKILL - 149
WARLOCK_FEAT_ABSOLUTE_CHAINS - 150

Heroes VI:


JUŻ NIEDŁUGO (ok.80 dni)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pedagogika-ewip.pun.pl www.skp.pun.pl www.ministrant.pun.pl www.progta.pun.pl www.poapkrakow.pun.pl